Do našeho týmu Kofoláků hledáme novou posilu plnou optimismu, nápadů a energie k podílení se na neustálém rozvoji naší společnosti.

Specialista kontaktního centra se znalostí slovenštiny

Co u nás budete dělat?

  • Komplexní péče o zákazníky
  • Telefonická komunikace se stávajícími zákazníky a zpracování jejich objednávek
  • Kompletní zákaznický servis na pasivní i aktivní zákaznické lince
  • Přijímání požadavků a reklamací klientů
  • Administrativní podpora a komunikace se zákazníkem
  • Budování dobrých a dlouhodobých vztahů se zákazníkem
  • Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení

Co od Vás čekáme?

  • SŠ vzdělání
  • Velmi pokročilá znalost slovenského jazyka - nezbytnou podmínkou
  • Vynikající komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům a orientaci na zákazníka
  • Důslednost, zodpovědnost a přesnost

Co pro Vás máme my?

  • 5 týdnů dovolené
  • Dobroty z Kofoly
  • Občerstvení na pracovišti
  • Stravenky
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu
  • Multisport karta
  • Společné firemní akce: novoroční vykročení, dětský den, mikulášská nadílka, týmové aktivity
  • Soutěže o zajímavé ceny (vstupy na kulturní akce, festivaly aj.)
  • Osobní i profesní rozvoj

V případě vašeho zájmu nám, prosím, zašlete profesní životopis včetně motivačního dopisu prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".

Kontakt

Kofola a.s.
Pavla Pišťáková
Nad Porubkou 2278/31a
708 00  Ostrava-Poruba
Česká republika
Powered by LMC