Společnost Kofola a.s. rozšiřuje svůj tým a hledá nového kolegu/kolegyni na tuto pozici:

Specialista kontaktního centra

Náplň práce:

  • Komplexní péče o zákazníky
  • Telefonická komunikace se stávajícími zákazníky a zpracování jejich objednávek
  • Kompletní zákaznický servis na pasivní i aktivní zákaznické lince
  • Přijímání požadavků a reklamací klientů
  • Administrativní podpora a komunikace se zákazníkem
  • Budování dobrých a dlouhodobých vztahů se zákazníkem
  • Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Vynikající komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům a orientaci na zákazníka
  • Důslednost, zodpovědnost a přesnost

Nabízíme:

  • Výrobky Kofoly v práci i na doma
  • Týden dovolené navíc
  • Zvýhodněné volání a další moderní firemní benefity
  • Dynamickou práci v tradiční potravinářské společnosti
  • Osobní i profesní rozvoj
  • Inspirativní tým spolupracovníků

V případě vašeho zájmu nám, prosím, zašlete profesní životopis včetně motivačního dopisu prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".

Kontakt

Kofola a.s.
Pavla Pišťáková
Nad Porubkou 2278/31a
708 00  Ostrava-Poruba
Česká republika
Powered by LMC